De blog waar
verhalen
samenkomen

Even binnenkijken in mijn leven als copywriter? Wil je meer weten over storytelling? Of ben je eerder op zoek naar wat copywritingtips of inzichten rond merkstrategie? In elk geval: je bent hier op de juiste plek.

7 tips om meer hygge te werken

Wat meer hygge aan je werkplek toevoegen: je maakt je werkdag er niet alleen knusser, maar ook productiever mee. Maar hoe doe je dat nu precies? In deze blogpost geef ik je graag zeven tips die ik zelf graag toepas.

Mijn focusroutine als copywriter

Routines bestaan uit een opeenvolging van ongeveer dezelfde handelingen en helpen om energie te besparen. Daarom ontwikkelde ik een persoonlijke focusroutine die mijn lichaam én geest voorbereidt om in volle concentratie te werken. Ik leg ze jou vandaag graag even uit!

Get inspired – 7 niet te missen podcasts

Wanneer ik repetitieve taken moet uitvoeren of alleen een wandeling maak, kies ik er vaak voor om ondertussen een podcast te luisteren. De laatste maanden verzamelde ik er een aantal waar ik graag naar luister en vandaag deel ik dat lijstje met veel plezier met jou!

Scoor in Google met je blogposts

Heb jij een blog voor je zaak of wil je er graag mee starten? Dan is het belangrijk dat je rekening houdt met zoekmachineoptimalisatie of SEO. Dat zorgt er namelijk voor dat bezoekers jouw blogposts vlot vinden in Google.

Zo bouw je een welcome sequence op

Heb je tijd gestoken in het maken van een waardevolle freebie? Dan is het belangrijk dat je daar meteen ook een welcome sequence aan koppelt. Maar wat is dat nu precies? En vooral: welke e-mails moet je dan eigenlijk versturen?

Waarom bloggen als ondernemer een goed idee is

Veel ondernemers beseffen wel dat een blog hun bedrijf vooruit kan helpen, maar laten de nadelen toch overheersen. Want vergt een blog onderhouden niet te veel werk en energie? En haal je dat er wel uit? In deze blogpost leg ik je graag uit waarom bloggen als ondernemer een heel goed idee is.

Hi, ik ben Hanna

En ik ben van mening dat copywriting en marketing vooral zouden moeten focussen op het vertellen van betekenisvolle verhalen. Zonder te manipuleren, zonder valse beloften, zonder je een slecht gevoel te geven over jezelf. Want jouw teksten hebben maar één doel: jouw droomklanten alle informatie geven die ze nodig hebben, zodat ze doordacht voor jou kunnen kiezen.

Slow Stories, elke vrijdag in jouw inbox

Schrijf je je in voor Slow Stories? Dan mag je elke vrijdagochtend post van mij in je inbox verwachten. Denk aan: concrete copywriting- en marketingtips met een sausje van persoonlijke verhalen. Een moment om even bewust stil te staan met een kopje koffie of thee in je handen.

Gratis All Aboard mailbunch

20 eerlijke en waardevolle mails (& werkboek) die je aan boord laten van de trein richting authentieke en converterende nieuwsbrieven.