Categorieën
Copywriting

Het belang van een sterke merkstrategie

Als copywriter schrijf je teksten die je lezers aanspreken en aanzetten tot actie. Maar je bedrijf of merk echt op de kaart zetten, start bij een sterke merkstrategie. Deze fase is dan ook cruciaal in het creëren van een band met je doelgroep.

Verder lezen
De manier om je lezer in je verhaal te trekken
Copywriting

Dé manier om je lezer in je verhaal te trekken

Een goed verhaal is één ding, maar hoe zorg je ervoor dat je lezer je verhaal ook leest? Dan is het vooral belangrijk dat je een goede openingszin hebt. Een zin die ervoor zorgt dat je lezer in je tekst gezogen wordt. Want goed begonnen is half gewonnen, toch?

Verder lezen
Copywriting

De schoonheid van taalleemtes

Als copywriter merk ik ze soms op: taalleemtes of een tekort aan woorden in de Nederlandse taal. Ik besloot om er even dieper in te duiken en de mooiste woorden te zoeken waar geen Nederlandse vertaling voor is. Klaar? Hier komen ze!

Verder lezen
HannaStruyvelt
Ondernemen

Mijn focusroutine

Routines bestaan uit een opeenvolging van ongeveer dezelfde handelingen en helpen om energie te besparen. Daarom ontwikkelde ik een persoonlijke focusroutine die mijn lichaam én geest voorbereidt om in volle concentratie te werken. Ik leg ze jou vandaag graag even uit!

Verder lezen

Dé trends op vlak van digitale marketing

De wereld van de digitale marketing verandert ontzettend snel. Het kan dan ook lastig zijn om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen. Ik geef jou daarom graag een overzicht van de belangrijkste huidige trends!

Verder lezen